IEHOVA ÎŞI SPRIJINĂ PRIETENII

Gândeşte-te ce înseamnă să fii prieten cu Dumnezeu. Biblia arată că Iehova caută ocazii „să sprijine pe aceia a căror inimă este întreagă înaintea Lui" (2 Cronici 16:9). Cum te poate sprijini Iehova? O modalitate este prezentată în Psalmul 32:8, unde citim: „Eu, zice Domnul [Iehova], te voi învăţa şi-ţi voi arăta calea pe care trebuie s-o urmezi; te voi sfătui cu ochiul asupra ta".

Cât de emoţionant este să ştii că Iehova îţi poartă de grijă în acest mod! El îţi oferă îndrumarea necesară şi urmăreşte cum o pui în practică. Dumnezeu vrea să te ajute să treci cu bine prin încercări (Psalmul 55:22). Prin urmare, dacă îi slujeşti din toată inima, şi tu poţi manifesta aceeaşi încredere ca psalmistul, care a spus: „Am necurmat pe DOMNUL înaintea mea; pentru că El este la dreapta mea, nu mă voi clătina" (Psalmii 16:8; 63:8). într-adevăr, Iehova te poate ajuta să-ţi trăieşti viaţa aşa cum îi place lui. însă, aşa cum am învăţat deja, Dumnezeu are un duşman care vrea să te îm¬piedice să faci acest lucru.

Lasă un răspuns

